Pytania i odpowiedzi

Sklep Handicraft-shop.com.pl troszczy się o jak najwyższą jakość swoich produktów. W celu jak najlepszego kontaktu z klientem postanowiliśmy odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania. 

1. Potrzebuję konkretny wymiar stołu do mojego mieszkania, czy jest możliwość wykonania produktu "pod zamówienie" ? 
Wszystkie produkty w sklepie handicraft-shop.com.pl produkowane są w najpopularniejszych standardowych rozmiarach. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze dlatego w przypadku niektórych produktów m. in. blatów kuchennych, stołów do jadalni istnieje możliwość wykonania konkretnego wymiaru na specjalnie życzenie klienta. Aby skorzystać z takiej opcji wystarczy, że wpiszesz taką informację w wiadomości przy składaniu zamówienia a nasz konsultant się z Tobą skontaktuje.

2. Lakier czy olej ? Jakie zabezpieczenie blatu wybrać ? 
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz na naszym blogu! Zapraszamy tutaj.

3. Czy mogę postawić gorący produkt na blat ?
Stoły z litego drewna zostały zabezpieczone wysokiej jakości środkami takimi jak olej lub lakier. (więcej na temat różnicy znajdziesz tutaj) W przypadku użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi, nie powinny powstawać przebarwienia spowodowane postawieniem np szklanki z gorącą herbatą. Producent zaleca jednak zastosowanie drewnianej lub innej podkładki. W przypadku postawienia gorących elementów takich jak np. żelazko, mogą pojawić się odbarwienia. 

4. Czy na blacie mogą wystąpić rysy ? 
Blaty wykonane są z litego drewna, na jego powierzchni są liczne sęki i słoje które nadają charakter produktowi. Większe szczeliny i pęknięcia mogą zostać wypełnione specjalną masą (więcej na ten temat dowiesz się tutaj). Powłoka lakieru skutecznie hamuje przed rysami wynikającymi z prawidłowego użytkowania produktu.

5. Jaki jest czas realizacji ? 
Czas realizacji zależy w dużej mierze od zamówionego produktu, te gotowe wysyłane są tego samego lub kolejnego dnia, produkty na zamówienie wytwarzane wg specjalnej specyfikacji klienta produkowane są od 3-14 dni. W przypadku braku dostępności lub innego czynnika powodującego wydłużenie czasu realizacji, klient zostanie osobiście powiadomiony. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie ? Jeśli nie to zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@handicraft.com.pl Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. 

Zapraszamy!


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl